RelatedPost

MODELELE INTERNAȚIONALE ÎMPĂRTĂȘESC O PARTE DIN SECRETELE FRUMUSEȚII LOR!

MODELELE_INTERNATIONALE_IMPARTASESC_O_PARTE_DIN_SECRETELE_FRUMUSETII_Arena_Mall_Bacau

Pentru o inspirație mai bună în alegerea produselor de frumusețe, vă vom prezenta câteva din secretele modelelor de top.

EDITA VILKEVICIUTE

Modelul de origine lituaniană s-a născut chiar în noaptea dintre ani în 1989. A fost descoperită de scouteri chiar ăn timpul unei plimbări în parc la vârsta de 16 ani, debutul ei fiind în Milano pentru Just Cavalli în 2006.

CAMPANII: Paul Smith, Miu Miu, Shiatzy Chen, Marc O’Polo, Giuseppe Zanotti, Burberry, La Perla, GAP, Karl Lagerfeld.

Este foarte strictă în ceea ce privește îngrijirea pielii întrucât este cea mai importantă în munca ei. Adoră răsfățul la salon printr-un tratament facial ca la carte, își curăță seara tenul foarte bine și îl îngrijește corespunzător în funcție de anotimp. Niciodată nu e atât de obosită încât să adoarmă cu machiajul pe față, mai ales cu cel realizat de profesioniști, de 2 ori mai puternic decât l-ar realiza ea.

PĂR: Șamponul pe care îl folosește se numește Oribe Signature Shampoo aprox. $36 – unul cu uz zilnic întrucât are un program foarte încărcat și la fiecare întâlnire trebuie să aibă părul proaspăt. Nu își coafează niciodată părul înainte de a-l da cu puțin ulei protector.

TEN: Cremă hidratantă de două ori pe zi.

PARFUM: Viktor & Rolf Flowerbomb aprox. $80 (Sephora) – dulce și sexy!

OFF-DUTY LOOK: În zilele libere, machiajul este discret, cu puțin fond de ten și doar creion de ochi.

CAROLINE BRASCH NIELSEN

A devenit cunoscută datorită campaniei parfumului “Fan di Fendi Blossom” și “Roses de Chloe” by Chloe. A fost descoperită în Copenhaga în timp ce mânca pizza cu prietenii. Prima apariție a fost în 2010 la Paris Fashion Week, fiind primul look din colecția toamnă-iarnă Dries van Noten.

CAMPANII: Givenchy, YSL, Chanel, Balenciaga, D&G, Sonia Rykiel, H&M, Giambattista Valli, Elie Saab.

Adoră plimbările în natură și călăritul, motiv pentru care toate outfiturile ei se inspiră din natură, predominând culorile maro și beige.

PĂR: Hidratarea părului este esențială întrucât produsele de styling în mod excesiv folosite în proiectele de peste zi îl fac tern, fără strălucire, de-a dreptul uscat. Preferă să aplice seara un tratament pe bază de ulei de argan. Dimineața clătește părul și e gata pentru o nouă sesiune foto sau o nouă prezentare de modă.

TEN: Ulei de migdale! Da, ați citit bine! Un model bine plătit ar avea bani de creme scumpe, însă nu și de data asta. Tratamentul natural este cel mai bun.

PARFUM: Roses de Chloe aprox. $95 (Sephora).

OFF-DUTY LOOK: În zilele libere, preferă machiajul lejer întocmit din pudră de față și ruj, în mod obligatoriu.

VANESSA AXENTE

Fotomodelul de origine ungară a fost convinsă de sora ei mai mare să se prezinte la agenția Attractive Models la vârsta de 14 ani. A lucrat în Ungaria, Singapore și Japonia până la 16 ani pentru diferite nume de talie internațională. În 2012, Vanessa a deschis prezentarea colecției de toamnă-iarnă 2012 pentru Prada în Milano.

CAMPANII: Givenchy, Dior, Nina Ricci, Louis Vuitton, Miu Miu, Celine, Valentino.

Între prezentări de modă și campanii de promovare, fotomodelul încearcă să prindă cât mai multe ore de somn și bea cât mai multă apă pentru o hidratare constantă. Menționează că nu ține dietă însă consumă foarte multe fructe și face jogging cât îi permite timpul.

PĂR: Își hidratează părul folosind ulei de migdale de două ori pe săptămână pe părul umed.

TEN: Își hidratează tenul cu ulei de masline o dată pe săptămână folosindu-l în loc de cremă hidratantă.

PARFUM: Calvin Klein, Endless Euphoria aprox. $49

OFF-DUTY LOOK: Nu se machiază deloc.

ANNA SELEZNEVA

Fotomodelul de origine rusă s-a nascut în Moscova și a fost descoperită la vârsta de 17 ani la McDonald’s. În același an, și-a început cariera în cadrul agenției Silent Models (Paris). În primăvara lui 2008 a debutat pe podiumurile internaționale purtând Celine și Dries van Noten. A apărut pe coperta revistelor de renume ca Vogue Italia, Vogue Paris, Vogue China, Vogue Russia, Vogue Japonia, Vogue Mexico, Vogue Australia.

CAMPANII: Calvin Klein Collection, YSL, Versace, Guerlain “Aqua Fragrance”, Ralph Lauren, Emporio Armani, Juicy Couture, Hermes, Celine, Valentino, Balmain, Louis Vuitton, JPG, Dior, Chanel.

O caracterizează machiajul minimalist și rutina zilnică de fitness – DVD-uri cumpărate cu antrenamente intense.

PĂR: “Nu mi-am vopsit părul niciodată și nu cred că o voi face curând. E un stres pentru mine să merg la salon o dată pe lună doar să întrețin nuanța.” Și cu asta a spus tot J

TEN: Crede foarte mult în produsul de tip “primer” – pentru buze și pentru ten. Chiar consideră că e o barieră de protecție între piele și produsul efectiv.

PARFUM: Adoră mirosul de vanilie motiv pentru care folosește Ralph Lauren Midnight Romance aprox. $74.

OFF-DUTY LOOK: Fără machiaj.

 

Surse: HarperBazaar & Sephora

by Adriana V.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *