RelatedPost

DE CE LUPITA NYONG’O ESTE IMAGINEA PERFECTĂ PENTRU LANCOME ?

lupita nyongo lancome

Lupita Nyong’o este recunoscută pentru luciul de buze violet, tușul albastru și culorile îndrăznețe în materie de îmbrăcăminte. Are un look ce de-a dreptul debordant pe covorul roșu și noi o apreciem pentru asta.

Acestea sunt motivele pentru care Lancome a ales-o pentru cea mai nouă campanie de make-up și îngrijire a pielii. Pe lângă faptul că pielea ei este de o perfecțiune extraordinară, brandul Lancome o va pune și mai mult în valoare. Când Lupita a fost întrebată dacă dorește să fie noua imagine a brandului celebru, a avut o reacție cât se poate de naturală:

“I am truly honored to join the Maison Lancôme, a brand with such a prestigious history that I have always loved. I am particularly proud to represent its unique vision for women and the idea that beauty should not be dictated, but should instead be an expression of a woman’s freedom to be herself.”

Campania va fi realizată de Mert Alas și Marcus Piggot, celebrii fotografi din industria modei. Născută în Mexic și crescută în Kenya, naturalețea ei pare să reprezinte frumusețea modernă. Alături de identitatea de pe marile ecrane, Lupita este o persoană educată, talentată, modestă. În mai puțin de 12 luni, prin forțele proprii și talentul său a reușit să se ridice în industria filmului și să ajungă un fashion-icon demn de luat în seamă.

Lupita a debutat în 2008 într-un film de scurt metraj “East River”, ulterior apărând pe lista actorilor în serialul de televiziune “Shuga”, difuzat în Kenya.

Rolul care a făcut-o celebră a fost cel din “12 ani de sclavie” (2013), aducându-i un premiu Oscar.

 

by Adriana V.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *