RelatedPost

CEL MAI SCUMP SUV DIN LUME ESTE AL BRITANICILOR DE LA BENTLEY

SUV BENTLEY

“Scopul meu este de a construi o maşină bună, rapidă, cea mai bună din clasa ei.”

W.O. Bentley (1888-1971) – Fondatorul Bentley Motors

Există câteva locuri din lume în care maşinile au rămas obiecte ale tradiţiei. Fabrica Bentley din Marea Britanie, aflată într-o zonă rurală în care timpul pare că nu există, este un astfel de loc. Unul în care oamenii respiră şi trăiesc pentru maşini. Generaţie după generaţie.

Primul SUV al britanicilor de la Bentley, programat să apară pe piață în 2018, a fost deja declarat “cel mai cel ” din segment.

După ce Grupul Volkswagen a decis ca SUV-ul pe care Bentley îl va lansa în urmatorii ani să fie produs în aceeaşi fabrică care asamblează Mulsanne, Continental GT şi Flying Spur, situl de producţie din Crewe se pregăteşte să găzduiască aşteptatul nou model.

Noul SUV al mărcii Bentley a fost deja comandat de 2000 de clienţi care au plasat sume în avans, chiar dacă preţul său va fi unul foarte ridicat. Conform oficialilor britanici, preţul de pornire pentru noul model Bentley va fi mai mare decât cel de top al celui mai scump model Range Rover în cel mai înalt nivel al său de echipare.

Pentru a putea produce SUV-ul, Bentley va importa subansamble şi părţi de caroserie din uzina pe care VW Group o are în Bratislava, locul în care sunt produse Porsche Cayenne, Audi Q7 şi VW Touareg.

Viitoarea mașină va fi cea scumpă și luxoasă în segmentul de “full-size vehicle off-road”. Potrivit revistei Autocar, modelul produs la Crewe va deveni, de asemenea, și cel mai rapid din clasa sa. Este de așteptat ca viteza maximă a mașinii să ajungă la aproximativ 330 km/h!

Desigur, acum există SUV-uri care pot atinge viteze chiar mai mari. De exemplu, în urmă cu câțiva ani, puternicul Brabus GLK SV12 R Biturbo de 750 CP (modificat de Mercedes-Benz GLK) a reușit să atingă pe celebrul inel Nardo din Italia o viteză de 322.3 km/h. Apoi, BMW X6 M de 900 CP, tunat de cunoscuta companie germană G-Power, este capabil să atingă 330 km/h.

Proiectanții se gândesc la un biturbomotor W12 6,0 cu peste 600 CP. Autocar remarcă faptul că inginerii trebuie să reducă înălțimea maximă a mașinii și să facă pe cât posibil de netedă partea de jos. Pentru a minimiza fluxul de aer de sub mașină, care crează forța de ridicare, vor fi folosite suspensii reglabile pneumatic, care vor permite la viteze mari să se “lipească” de șosea.

Surse: AUTOCAR, INCOME MAGAZINE

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *