RelatedPost

APLICAȚIA CARE FUNCȚIONEAZĂ CA O CHEIE VIRTUALĂ

APLICATIA_CARE_FUNCTIONEAZA_CA_O_CHEIE_VIRTUALA_Arena_Mall_Bacau

În curând, în cadrul hotelurilor Hilton şi Marriot, și nu numai, interacţiunea cu recepţia va deveni opţională datorită folosirii unor aplicaţii mobile. În ziua de astăzi, nimeni nu mai dorește să piardă timp așteptând să-și facă check-in-ul la hotel, mai ales dacă vine dintr-o călătorie lungă.

Ce-i drept, era doar o chestiune de timp până când lanțurile hoteliere importante vor permite vizitatorilor să folosească aplicaţii mobile pentru diverse formalităţi, încă din momentul în care smartphone-urile au devenit omniprezente.

Iată că inevitabilul s-a produs. După ce un lanţ hotelier mai puţin cunoscut, Starwood, a apelat la folosirea smartphone-urilor ca şi chei de hotel, se pare că ceva similar va avea loc şi la câţiva giganţi din industrie. Prin intermediul unui proiect care se va desfăşura în etape, până la sfârşitul lui 2015, în cadrul hotelurilor Hilton veţi putea folosi o aplicaţie de iOS sau Android pentru a controla fiecare aspect al şederii clienților.

Iată că în peste 4000 de hoteluri, aplicaţia Hilton va permite clienților să rezerve camera în care doresc să stea, să își facă check-in-ul şi check-out-ul şi să apeleze la diverse elemente pentru personalizarea camerei, gen şampanie la rece, o pernă sau o patură extra.

În plus, din 2015, nici măcar pentru cartela de acces în cameră nu va mai trebui să apelaţi la recepţie, deoarece, aceeaşi aplicaţie va funcţiona ca o cheie virtuală. Partea atractivă este că acelaşi program va funcţiona şi în hotelurile partenere cu Hilton, gen DoubleTree sau Embassy Suites.

Hotelul Marriott County Hall din Londra s-a aliniat cu acest trend oferind clienților săi o aplicație pentru smartphone prin intermediul căreia oaspeții își introduc toate datele, confirmă rezervarea și nu trebuie decât să își ridice cartela de acces de la recepție.

Indiferent dacă e o deplasare pentru afaceri sau pentru petrecerea vacanței, timpul destinat formalităților de cazare a fost redus semnificativ. Clienții trebuie să completeze doar câteva câmpuri simple pe smartphone, să tasteze o parolă pe care o primesc în momentul rezervării și cartela de la camera îi așteaptă la intrare.

La plecare, check-out-ul se face în mod similar: doar câteva click-uri pe smartphone și clientul trebuie doar să lase la recepție cartela de la cameră.

Aplicația gratuită poate fi descărcată de pe orice magazin virtual (Apple Store, Google Play sau de pe site-ul Marriott) și a fost lansată ca urmare a evaluării feedback-ului lasat de clienți pe site-ul Marriott Hotels.

Mai mult decât atât, aplicația permite clienților fideli Marriott să se înregistreze în secțiunea Rewards Marriott, pentru a beneficia de puncte de fidelitate, ce se pot transforma în nopți gratuite, upgrade-uri de camera, servicii și experiențe exclusive.

Sursa: PlayTech

by Adriana V.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *