RelatedPost

IN CURAND @Cybernet Auto Center NOILE AUDI Q2, AUDI RSQ3, AUDI S4, AUDI S4 Avant

IN CURAND @Cybernet Auto Center NOILE AUDI Q2, AUDI RSQ3, AUDI S4, AUDI S4 Avant

Audi prezinta  în cadrul Geneva International MotorShow în premieră mondială noul Audi Q2, model ce va fi lansat oficial în luna noiembrie. Pe lângă acesta, noutăți precum Audi RSQ3 performance și noile Audi S4 & S4 Avant vor atrage cu siguranță privirile vizitatorilor.

NOUL AUDI Q2: SUV-ul urban cu un noul limbaj de design

Audi dezvăluie noul Audi Q2 la Salonul Auto Internațional de la Geneva. SUV-ul compact este un vehicul urban pentru deplasări zilnice, unind un design progresiv cu un înalt nivel de funcționalitate. Sistemele de  conectivitate, infotainment și asistență păstrează nivelul consacrat din clasele superioare.

„Cu Audi Q2 am dezvoltat un limbaj de design distinctiv din punct de vedere geometric, cu caracteristici specifice  acestui model. În cadrul gamei Q, vehiculul afișează un caracter independent,” declară Marc Lichte – Directorul departamentului Design.

#1. Un look robust

Rezultatul: un puternic SUV cu multe muchii. În partea frontală, imaginea puternică este creată atât de grila Singleframe cu design octogonal amplasată în partea superioară, cât și de prizele mari de aer. Plafonul este deosebit de captivant, coborând și îmbinându-se cu stâlpii C ale căror ornamente sunt vopsite în culoare contrastantă. Acest contrast accentuează sportivitatea modelului Audi Q2. În partea din spate, eleronul alungit și difuzorul cu optica offroad exprimă dinamism. Din lateral, linia înaltă a umerilor și flancurile concave din zona portierelor sunt deosebit de atrăgătoare. Cele din urmă accentuează pasajele roților și implicit, caracterul quattro al SUV-ului compact. Vehiculul măsoară 1,51 metri în înlălțime, 1,79 metri în lățime, 4,19 metri în lungime, iar ampatamentul:  2,60 metri.

#2. Tehnologia claselor superioare

Împreună cu dotarile opționale Audi virtual cockpit și head-up display, sistemele de asistență pentru Audi Q2 sunt preluate de la clasele superioare – inclusiv Audi pre sense front, sistem integrat în echiparea standard. Acesta recunoaște situații critice referitoare atât la alte vehicule, cât și la pietoni ce traversează prin fața vehiculului, iar după caz poate frâna vehiculul până la repaus, dacă acesta se află la viteze scăzute. Printre sisteme se mai numără: adaptive cruise control cu funcție Stop & Go, traffic jam assist, Audi side assist, Audi active lane assist, sistemul pentru recunoașterea indicatoarelor rutiere, park assistant și cross-traffic assist.

#3. Extrem de conectat

Audi Q2 este echipat standard cu un ecran MMI amplasat în partea superioară a planșei de bord. Sistemul infotainment poate fi operat cu ajutorul butonului rotativ și cu două butoane amplasate în consola centrală. Opțional, modelul poate fi echipat cu sistemul de navigație MMI cu MMI touch. Astfel, clienții primesc un touchpad situat pe elementul de control central. În plus, sistemul poate fi controlat prin comandă vocală sau prin funcția de căutare MMI. Un punct de acces Wi-Fi permite navigarea și streaming-ul online cu gadget-uri mobile conectate la acesta. Clienții pot utiliza MMI touch pentru a accesa serviciile online Audi connect. Abonamentul de date fără limită impusă este inclus grație cardului SIM (embedded SIM) instalat permanent în vehicul. Acesta permite și conexiune roaming în majoritatea țărilor europene. Smartphone-urile cu sisteme de operare iOS și Android sunt integrate în vehicul via Audi smartphone interface. Aplicația gratuită Audi MMI connect permite streaming media online și transferul calendarului din smartphone în MMI. Aplicația pentru iOS prezintă și o  funcție pentru destinații myAudi, cu ajutorul căreia desinațiile de navigație din orice aplicație pot fi transferate către sistemul de navigație MMI plus. Sistemul va folosi aceste date pentru navigație.

#4. Simply functional

Audi Q2 respectă aspectele fundamentale ale unui SUV cu gardă la sol ridicată, vizibilitate bună și un portbagaj spațios (cu capacitate între 405 și 1.050 litri). Impresionant este faptul că scaunul șoferului oferă o poziție sportivă, joasă față de volan, precum cea dintr-o limuzină Audi. Printre soluțiile practice opționale se numără hayonul acționat electric și bancheta spate rabatabilă cu clapetă pentru încărcarea obiectelor lungi.

#5. Personalizare individuală

Audi Q2 este unic, la fel cum vor fi si cei care-l vor conduce! Numeroasele pachete de dotări, culorile exterioare și interioare pline de expresivitate, oferă multiple  variante creative de configurare. Una dintre aceste opțiuni este pachetul de lumini LED, ce evidențiază formele atractive ale interiorului.

#6. Tren de rulare și șasiu

La lansare, Audi Q2 va fi echipat cu o gamă de șase motoare diferite. Motoarele pe benzină sunt 1.0 TFSI cu 3 cilindri, 1.4 TFSI și 2.0 TFSI cu patru cilindri. Suita de motorizări este completată de trei motoare Diesel cu 4 cilindri: 1.6 TDI și 2.0 TDI. Puterile acestora variază între 85 kW (116 CP) și 140 kW (190 CP). Transmisia automată cu dublu ambreiaj și 7 trepte de viteză reprezintă alternativa la transmisia manuală cu 6 trepte pentru toate cele șase motorizări. În cazul motoarelor de inalta performanta – 2.0 TDI și 2.0 TFSI – este utilizată o nouă variantă a transmisiei cu dublu ambreiaj, cu un nou tip de ulei cu coeficient redus de frecare . Ambele motoare pot fi echipate cu tracțiune integrală permanentă quattro. Direcția progresivă este standard pentru toate versiunile. Aceasta variază raportul de transmisie a sistemului de direcție în funcție de mișcările volanului: cu cât mișcarea este mai amplă, cu atât aceasta este transmisă mai direct. Opțional ,sunt disponibile și amortizoare reglabile, sistemul Audi drive select permitand șoferului sa ajusteze caracteristicile.

PUTERE PURA: Audi RS Q3 performance

Audi demarează spre următorul nivel de performanță în segmentul SUV-urilor compacte: Audi RS Q3 performance. Acesta impresionează prin 270 kW (367 CP) putere și un cuplu de 465 Nm. Puterea incredibilă propulsează noul vârf al gamei Q3 de la 0 la 100 km/h în doar 4,4 secunde. Viteza maximă este limitată conform standardelor la 270 km/h.

Marca premium celebreaza profilul său sportiv prin modelele RS performance. Termenul performance se traduce printr-o creștere semnificativă a puterii și prin dotări exclusive ce diferențiază în mod evident modelul respectiv de restul portofoliului. Acest lucru se aplică și la noul RS Q3 performance, al cărui puls este antrenat de legendarul motor Audi în cinci cilindri. Din 2010, un juriu format din jurnaliști auto din întreaga lume a desemnat unitatea 2.5 TFSI: „Motorul Internațional al Anului” la categoria sa, de șase ori consecutiv. Puterea sa de tracțiune și sunetul unic garantează efectul de „piele de găină”.

În comparație cu RS Q3, Audi a crescut puterea motorului 2.5 TFSI la  modelul RS Q3 performance. Proiectanții au crescut capacitatea de răcire a radiatorului principal și au optimizat pompa de combustibil pentru a oferi motorului supraalimentat în cinci cilindri o putere mai mare cu 20 kW (27 CP). Cuplul maxim de 465 Nm este disponibil între 1.625 și 5.550 rpm. SUV-ul sportiv și compact accelerează astfel de la 0 la 100 km/h în 4,4 secunde și atinge viteza maximă de 270 km/h. Consumul de carburant în ciclu mixt NEDC ( New European Driving Cicle) este de 8,46 litri/100 km.

Cutia de viteze standard in 7 trepte S tronic, a fost reglată pentru a conferi sportivitate. Șoferul poate lăsa transmisia extrem de rapidă cu dublu ambreiaj să lucreze sau poate schimba singur treptele cu ajutorul padelelor de pe volanul multifuncțional RS. În modul „dynamic” al sistemului de manevrabilitate Audi drive select, fiecare schimb al treptelor de viteză este acompaniat de o decuplare dublă.

Tracțiunea integrală permanentă quattro transmite în mod fluent puterea motorului printr-un cuplaj cu lamele controlat electronic și acționat hidraulic. Puterea este distribuită automat între punțile față și spate în funcție de situație și chiar și între roțile aceleiași punți, grație sistemului ESC.

Suspensia fermă RS sport a modelului Audi RS Q3 performance transpune perfect dinamismul puternicului motor și coboară garda la sol cu 20 mm, fata de modelul Audi Q3. Opțional, Audi oferă suspensia RS sport plus cu controlul amortizoarelor. Caracteristicile acestora pot fi modificate cu ajutorul modurilor comfort,auto și dynamic din Audi drive select.

Exteriorul modelului RS Q3 performance este caracterizat prin elemente suplimentare cu optică titan mat, exclusive pentru noul model. Astfel de finisaje pot fi remarcate la rama prizei de aer inferioare și la logo-ul quattro din interiorul acesteia. Elemente cu optică de titan mat se gasesc si la: grila Singleframe, flaps-urile laterale din prizele de aer, ornamentele geamurilor laterale, carcasele oglinzilor exterioare, barele longitudinale de pe plafon, muchia superioară a difuzorului de aer și aripile eleronului de pe hayon. Suplimentar, Audi oferă o nouă vopsea exterioară, specifică noilor modele RS performance – albastru Ascari metalizat.

Jantele cu diametru de 20” și design cinci spițe duble în V sunt specifice modelelor RS. Pentru modelul RS performance acestea sunt disponibile cu optică titan mat, fiind asortate la elementele suplimentare cu același aspect. RS Q3 performance este prevăzut standard cu etriere de frână roșii, cu logo RS. Audi oferă și etriere de culoare neagră, fără a implica costuri suplimentare.

Linia dinamică de la exterior este continuată și în interiorul masinii. Instrumentele de bord se prezintă astfel: fundal gri, cadrane albe și ace roșii. Audi oferă scaunele sport în combinația de culori negru-albastru împreună cu pachetul opțional de design RS performance, fără costuri suplimentare. Elemente suplimentare precum: volanul RS sport îmbrăcat în piele, manșeta schimbătorului de viteze, cotiera centrală și covorașele au cusătură contrastantă de culoare albastră. Ornamentele interioare Carbon Blue cu fire albastre țesute printre fibrele de carbon completează această combinație exclusivă.

NOUL Audi S4 & S4 Avant

De la 0 la 100 km/h în 4,7 secunde cu un consum de carburant situat sub 7,4 litri/100 km – Noul Audi ‪S4 impresionează atât prin înaltă performanță cât și prin eficiența exemplară. Noul motor ‪TFSI ‪V6 dezvoltă 260 kW (354 CP) Soluții noi de conectivitate și sisteme de asistență inovatoare. Numeroasele tehnologii prezente pe noul Audi S4 sunt transferate de ‪Audi de la clasele superioare.

#1. Putere și construcție ușoară: motorul 3.0 TDI

Noul motor 3.0 TFSI reprezintă inima puternică a celor două noi modele S. Motorul cu injecție directă și supraalimentare dezvoltă 260 kW (354 CP) și produce un considerabil cuplu de 500 Nm (între 1.370 și 4.500 rpm). Noul Audi S4 depășește modelul anterior în ceea ce privește puterea și cuplul, atingând totodată valori reduse considerabil pentru consumul de carburant și greutate.

Motorul V6 turbo accelerează modelul Audi S4 de la 0 la 100 km/h în 4,7 secunde, până la viteza limitată electronic de 250 km/h. Audi S4 Avant are nevoie de două zecimi de secundă suplimentare pentru a efectua sprintul standard. În ciclul NEDC ( New European Driving Cicle), S4 Limuzină consumă doar 7,4 litri de carburant pentru 100 kilometri – echivalentul a sub 170 grame CO2/ km. Audi S4 Avant prezintă un consum de carburant de sub 7,5 l/100 km și emisii de CO2 de 175 g/km.

#2. Sportiv și stabil: Manevrabilitate

Noile modele S4 efectuează transferul de putere cu ajutorul transmisiei extrem de rapide tiptronic cu 8 trepte de viteză. Treptele inferioare prezintă rapoarte scurte și sportive, iar cele superioare sunt lungi, pentru a reduce turațiile și consumul de carburant. Atunci când șoferul eliberează pedala de accelerație la viteze situate între 55 și 160 km/h, transmisia trece într-un mod eficient de mers în gol.

Tracțiunea integrală permanentă quattro contribuie la manevrabilitatea sportivă a modelelor S4. În mod normal de condus, aceasta distribuie forțele punând accent pe puntea spate, iar dacă este necesar, majoritatea forțelor pot fi direcționate către puntea ce asigură o mai bună tracțiune.

Funcția torque vectoring optimizează manevrabilitatea și stabilitatea în viraje rapide cu intervenții minime, în ceea ce privește frânarea. Diferențialul sport opțional distribuie în mod activ cuplul între roțile spate.

Suspensiile față și spate de tip multilink oferă un plus considerabil de confort și răspuns sportiv. O alternativă la servodirecția electromecanică este servodirecția dinamică cu raport de transmisie variabil, în funcție de viteză. Jantele cu diametru de 18 inci și anvelope 254/40 sunt standard. Audi Sport oferă și jante cu diametru de 19 inci. Frânele față sunt echipate cu discuri ventilate intern și perforate, cu diametru de 350 mm. Acestea sunt prinse de etriere fixe, de culoare neagră (sau opțional roșie), cu 6 pistoane și emblemă S.

Suspensia sport S este standard și coboară caroseria cu 23 milimetri față de modelul de bază A4. Aceeași gardă la sol se aplică și la suspensia opțională cu amortizoare reglabile. Sistemul de manevrabilitate Audi drive select integrează amortizoarele CDC (continuous damping control = control continuu al amortizării) împreună cu motorul, direcția, transmisia tiptronic și diferențialul sport opțional. Acesta permite șoferului să controleze caracteristicile motorului și suspensiilor în câteva moduri.

#3. Confortabil și spațios: Interiorul

Noul Audi S4 oferă spațiu confortabil pentru cinci persoane. Liniile orizontale ale planșei de bord echipate cu o bandă largă de guri de ventilație, oferă o impresie de lățime generoasă. S4 Limuzină oferă un volum de depozitare de 480 litri, iar S4 Avant între 505 și 1.510 litri în funcție de poziția banchetei spate.

Scaunele sport S opționale au tetiere integrate, suport lateral ajustabil și o funcție de masaj pneumatic. Tapițeria standard pentru scaune este din piele Feinnappa neagră, gri Rotor sau roșie Magma cu design specific modelelor Audi Sport, cusătură contrastantă și emblemă S pentru spătarele scaunelor față. În interior domină culoarea neagră, pusă în evidență de ornamentele contrastante lucrate din aluminiu mat.

Un nou highlight de top este opționalul Audi virtual cockpit ce afișează toate informațiile cheie în format digital, cu grafică detaliată pe ecranul său de 12,3 inci. Printre modurile de afișare se numără și modul sport, centrat în jurul turometrului. Structura meniului noului sistem de operare MMI este plată, bazată pe cea prezentă la smartphone-urile de astăzi, incluzând și o funcție inteligentă de căutare liberă. Aceasta sugerează diverse rezultate ale căutării după introducerea câtorva litere. În plus, operarea se poate realiza și cu ajutorul volanului multifuncțional sau prin comandă vocală.

#4. De ultimă generație: Infotainment și Audi connect

Dotările de infotainment ale noilor modele S din gama A4 sunt de ultimă generație. Navigația MMI plus cu MMI touch și monitor de 8,3 inci reprezintă top-ul gamei de infotainment. MMI touch prezintă un touchpad pentru zoom, scroll și introducerea de caractere. Sistemul integrează și componenta hardware a Audi connect, ce realizează conectarea modelelor S4 la internet via LTE (4G). Pasagerii pot utiliza dispozitivele mobile pentru a naviga pe internet, a trimite mesaje sau mailuri grație punctului de acces Wi-Fi integrat. Șoferul poate accesa între timp serviciile online oferite de Audi connect. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone – MMI connect – șoferul poate bloca/debloca ușile vehiculului, opera încălzirea auxiliară sau afla unde este parcat vehiculul. Noul serviciu “Calendar” transferă calendarul smartphone-ului în vehicul.

Audi phone box, un alt feature opțional, conectează smartphone-urile la antena vehiculului prin cuplare near-field și le încarcă prin inducție conform standardului Qi. Audi tablet servește pe post de device flexibil pentru Rear Seat Entertainment. Pentru fanii pretențioși ai domeniului hi-fi, Audi a pus la dispoziție sistemul Bang & Olufsen cu 3D-Sound. Audi smartphone interface aduce Apple Car Play și Android Auto în vehicul. Dacă clientul conectează un dispozitiv cu sistem de operare iOS sau Android la portul USB (iOS de la 7.1, Android de la 5.0 Lollipop), conținutul smartphone-ului precum navigația, telefonul, muzica și aplicații de terță parte, sunt oferite într-un meniu MMI separat. Acestea pot fi accesate ușor via MMI sau comandă vocală. Audi a dezvoltat ambele aplicații în mod special pentru uzul în vehicul. Cel mai important conținut este reprezentat aici de muzică online cu acces la o varietate mare prin Google Play Music și iTunes. Printre alte funcții se enumeră cele pentru navigație, notificări și reminder-uri. În viitor, gama de funcții va fi extinsă în mod consecvent cu ajutorul aplicațiilor de terță parte, precum: Pandora, Spotify și WhatsApp.

#5. În calitate de lider: Sisteme de asistență pentru șofer

Noul Audi S4 și S4 Avant se situează în vârful claselor sale cu o gamă largă de sisteme de asistență pentru șofer. Sistemele sunt transmise de la clasele superioare, iar interacțiunea acestora reprezintă următorul pas către piloted driving.

Predictive efficiency assistant ajută șoferul să facă economie de carburant. Adaptive cruise control păstrează distanța specificată față de vehiculul din față. Șoferul poate stabili distanța și dinamica de control pe câteva nivele. Funcția Stop&Go frânează complet vehiculul și repornește la cererea șoferului. Între 0 și 65 km/h, traffic jam assist – o altă funcție a sistemului ACC – poate controla direcția pe drumuri construite bine, atât timp cât traficul se mișcă lent. Siguranța este sporită și mai mult de către sistemele rear cross traffic assist, exit warning, turn assist, obstacle avoidance assist și Audi pre sense.

#6. Declarația sportivității: Design exterior

Aspectul noilor modele S4 este sportiv, insa nu ostentativ. Spoilerul, prizele de aer, pragurile laterale prezintă contururi distinctive. Multe dintre părțile suplimentare sunt vopsite în diferite nuanțe de gri mat. Elementele din aluminiu accentuează designul său. Optica de aluminiu a carcaselor oglinzilor exterioare strălucește. Spoilerul spate integrează o grilă neagră cu structură de fagure, un difuzor din aluminiu și patru terminații ale sistemului de evacuare.

Mulțumită unei combinații inteligente de materiale, caroseria este foarte rezistentă la torsiune, sigură și ușoară. Noul S4 Limuzină cu tracțiune quattro in standard cântărește doar 1.630 kg, în timp ce cea a noului S4 Avant cântărește 1.675 kg – cu 75 kg mai puțin decât cele ale modelelor precedente.

#7. Echipament standard imbogatit: Dotări

Noile modele S4 de la Audi vor ajunge pe piața din Europa începând cu vara anului 2016. Echipamentul standard extins include faruri LED, blocuri optice spate LED cu semnalizare dinamică, jante cu diametru de 18 inci și design specific S, scaune sport față tapițate în combinație Alcantara/piele și un volan sport multifuncțional plus, cu design 3 spite, îmbrăcat în piele.

Suplimentar, Audi S4 Avant este echipat cu acționare electrică pentru portbagaj. Audi poate oferi opțional dotări high-tech precum acționarea hayonului portbagajului cu ajutorul unui senzor, head-up display și faruri Audi Matrix LED. Cea din urmă controlează luminile de drum atât de precis încât ceilalți participanți la trafic nu sunt deloc orbiți de aceasta. Atunci când lumina cade pe un indicator rutier foarte reflectorizant, intensitatea acesteia este redusă cu aproximativ o treime în zona respectivă. Valorile pentru consumurile de carburant și emisiile poluante sunt preliminare.

Vă invităm să descoperiți în timp real noutățile și inovațiile aduse de marca Audi și pe rețelele noastre social media:

FACEBOOK: www.facebook.com/autocenter.ro www.facebook.com/cybernet.auto.center

YOUTUBE: https://www.youtube.com/user/CybernetAutoCenter

TWITTER: https://twitter.com/cybernetauto 

WEBSITE DE MARCA: www.autocenter.ro/audi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *